fbpx

 

 

Garantia produselor

 

Toate produsele beneficiaza de garantie de 14 zile. In cazul unor probleme aparute in perioada de
garantie, produsul va fi reparat sau inlocuit cu unul nou identic sau cu caracteristici asemanatoare in
termen de maxim 14 zile de la data primirii in service.
Produsele comercializate de noi beneficiaza de o garantie de 14 zile. Dacă în perioada de garantie a
produsului apar diferite probleme , produsul va fii schimbat cu unul asemănător ori indentic în limita
stocului disponibil ori suma restituita minus costul de transport. Costul de transport initial nu va fii
restituit . Transportul acestui retur va fii suportat de cumparator. Durata de retur și restituire a banilor va
fii de maxim 30 de zile lucratoare.
Cazurile în care garantia se considera nula sunt :
Dacă ambalajul a fost deteliorat și nu este în forma iniatiala , de produs nou , când a fost livrat.
In cazul kiturilor
Lantul, Cușca sau elementele produselor au fost rupte în urma actiunii uman voite și nevoite.
Conserva și scoica au fost desfăcute.
Când setul nu este complet atât ca piese formatoare (Lanț , Cușca , Conserva (Stridie și perla) ori
ambalajul este deteliorat în urma loviturilor , zgariat , patat sau urme ale actiunilor unor lichide sau are
oricare forme de uzura prin care se separa de conditia de nou.
În cazul altor produse garantia este de 14 zile. Dacă produsele nu au fost livrate neconform acestea vor fii
inlocuite. Costul transportului va fii suportat de către cumparator.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor
încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are
urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi
nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si
art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a
produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de
functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i
s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de
imbracaminte, nu sa il poarte.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in
ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se
accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme
de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Costurile de transport aferente returului sunt de 25-50 de lei,si variaza în funcție de oferta curierilor
naționali . Aceste sume se vor achita de cumparator in momentul exepiederii prodului returnat. În cazul în
care nu dorești sa suporti acest cost vom putea refactura costul returului minus costul de transport aferent
ofertei primite.
Produsele trimise fara transmiterea in prealabil a unei cereri de retur vor fi returnate clientului.
Procedura de returnare:

  1. Se va trimite o cerere de retur cu titlul CERERE RETUR și numărul comenzii , facturii la adresa
    de email [email protected]
    In mod obligatoriu cererea de retur va trebui sa conțină numele persoanei care a comandat ,
    produsul care se returneaza si contul bancar în care sa returnam banii. Cererea va fii analizata și
    dacă indeplineste toate condițiile iti vom răspunde la email cu mai multe detalii încluzand
    eventuale clarificari ori solicitari de completare de date.
  2. Odata acceptat returul produsul trebuie ambalat corespunzător având exemplul formei în care a
    fost ambalat când a fost trimis , astfel incat sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului si
    expediaza-l prin curier catre Midami Eshop SRL , Str, Stadionului nr 168 , Lupeni , Hunedoara
    .Poti folosi orice firma de curierat . În cazuri excepționale vom putem primi colete expediate prin
    Posta Romana și ne rezervam dreptul de a refuza aceasta forma de curierat.
  3. Odată ce produsul va fii livrat acesta va fi verificat pentru a îndeplini conditiile initiale și ulterior
    vor fi intocmite documentele de retur , suma platita va fii transferata în contul bancar menționat în
    cererea de retur. Intervalul de timp din momentul in care primim cererea de retur pana iti
    transferam banii in cont nu va depasi termenul legal de 14 zile.
    Nu expediati coletul cu ramburs , in caz contrar acesta va fi refuzat si se va intoarce. Returnarea banilor se
    poate face numai dupa verificarea prealabila a produsului returnat.

Cum cumpar?
Pentru a comanda te rugam trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

  1. Alege produsul preferat si apasa butonul „Adauga in cos” din pagina produsului.
  2. Poti continua cumparaturile sau poti da click pe cosul de cumparaturi pentru a fi transferat catre
    pagina de comanda.
  3. Completeaza cu atentie toate datele din pagina de comanda si apasa butonul „Confirma comanda”.

%d blogeri au apreciat: